Grafika a DTP studio
Vyjádření zákazníků
COMS a.s. - franšízový partner Marks & Spencer pro Českou republiku, provozovatel osmi prodejen Marks & Spencer a třech kaváren Café Revive posuzuje firmu Casus Direct Mail a.s. následovně.
Renata Fišerová, Brand Manager
Naši pracovníci DTP studia jsou připraveni vytvořit vám grafický návrh podoby vašeho dopisu, brožury či jiného druhu mailingu a po korektuře navrhnou vhodný druh papíru, gramáž, úpravu povrchu, rozvržení textu a obrázků a finální podobu produktu.
Ve spolupráci s oddělením IT pak navrhnou pozice v dokumentu, které budou personifikovány dle představ klienta a dle předpisů pošty. Korektury se provádějí obvykle mailem prostřednictvím náhledového dokumentu v pdf nebo přímo v kanceláři společnosti Casus.
Předtisková příprava (prepress) zahrnuje pracovní stanice Apple Macintosh s kalibrovatelnými monitory Barco, bubnový skener Heidelberg Tango, optické rozlišení 11000dpi, max. formát 480 x 450 mm, plošný skener Heidelberg Linoscan 2200, optické rozlišení 800x1600 dpi, max. formát 305 x 432 mm, osvit na film (CTF) Hercules Elite, max. formát 762x560 mm, max. rozlišení 5080 dpi, Delta workflow, chemický nátisk Imation Matchprint, do formátu A2, nátisk přímých barev.
Používaný Software Adobe Acrobat + Pitstop Professional, Heidelberg SignaStation, systém elektronické montáže umožňující zhotovit kompletní tiskovou formu s výstupem na tiskovou desku, Heidelberg MetaDimension. Softwarový RIP pracující s formáty PDF a PostScript, generování náhledů tisku, Heidelberg Prepress Interface systém zajišťující přednastavení barevníkových zón tiskových strojů pomocí dat z předtiskové přípravy. CTP Heidelberg Prosetter, osvitová jednotka na fotopolymerní tiskové desky do formátu B1, s integrovaným registračním zařízením a připojeným vyvolávacím automatem Glunz&Jensen Raptor.
-
Casus
Reklama zasílaná naší společností na potenciální klienty ve formě rozložené obálky s přílohami ve formě průhledného pauzáku, papírového tácku. V druhém případě jde o kampaň pro Casus rozesílání a pro propagaci Vrtbovské zahrady, včetně výpravných desek formátu A4 . Kreativní návrh si kladl za cíl oslovit potenciální klienty netradiční formou a zaujmout jak grafickým zpracováním, tak obsahem. Zákazník si už při převzetí zásilky mohl udělat představu o jiných možnostech odesílání dopisů a mohl být návodem pro realizaci vlastních mailingových kampaní. Spojení propagace naší hlavní činnosti s propagací barokní zahrady je zároveň úplně jiná forma mediální reklamy, než většina klientů používá a s kterou se ještě pravděpodobně nesetkali. -
Le Cheque Dejeuner
Kampaň pro firmu zabývající se prodejem benefitů firmám. Cílem mailingu bylo upoutat pozornost vytipovaných firem na výhodnost zapojení benefitů do programu odměňování zaměstanaců. Mailing obsahoval jak vysvětlující dopis s důrazem na výhodnost používání benefitů jako nedílnou součást mzdy a to jak na straně zaměstnavatele, tak na straně zaměstnanců. Součástí zásilky, která akcentovala nesporné daňové výhody těchto programů, byly drobné dárky ve formě nafukovacích balónků, které odlehčily jinak vážnou problematiku nezdaněných příjmů zaměstnanců. -
Aktuálně
Nápaditá rozesílací kampaň propagující start nového informačního webu . pilířem této rozesílky byla funkční policejní pouta, vyrobená ovšem z lehké slitiny, takže bylo zřejmé, že se jedná o atrapu. Základní myšlenka propagace nového webu byla nedílné spojení potenciálních návštěvníků webových stránek s jejich obsahem a důraz na trvalou vazbu mezi webem a klientem. Tato forma oslovení se ukázala jako velmi účinná a projevila se v následném úspěšném spuštění a provozování webu, který si za krátkou dobu získal nezvyklou popularitu a stal se jedním z naších nejvyhledávanějším informačních webových stránek, poskytující objektivní inforamce s populárním sloganem - víte co se děje. -
ČEZ
Rozesílání katalogů "růžového" průvodce všem domácnostem v ČR v souvislosti s ukončením monopulu prodeje elektřiny . jedná se o největší zakázku, kterou naše společnost realizovala. Zadání bylo vytisknout a rozeslat katalog formátu A5 o 16 stranách - plnobarevný s v vazbou na adresy 3,5 miliónu českých domácností. Podklady jsme obdrželi začátkem prosince a expedice byla ukončena do konce roku. Ověřili jsme si tímto projektem naší maximální kapacitu tisku a rozesílání, což byl průměr cca 100 - 250 tis. odeslaných dopisů za den. Jsme tedy jednou z mála mailingových společností, která potvrdila, že je schopna zpracovat ve velmi krátké lhůtě i maximální objemy zakázek. Do lhůty zpracování nám ještě zasáhly vánoční svátky, což jen potvrzuje vyjímečnost realizace tohoto projektu. -
Practicus
Rozesílání časopisů a dokumentů z lékařského prostředí. Pro společnost Practicus zajišťujeme distribuci řady odborných časopisů, které jsou určeny zejména odborné veřejnosti z řad lékařů, ale i pacientů, zdravotních sester i běžným občanům. Časopisy dle požadavků balíme do průhledné nebo barevné fólie a to buď se smrštěním ve speciální tunelu nebo bez. Součástí rozesílky je přikládání různých příloh, včetně adresných nebo složenek. Ze strany zadavatele je vždy požadavek na dodržení termínu rozeslání neprodleně po dodání časopisu z tiskárny a tyto lhůty se nám - i díky odpoledním a nočním směnám daří dodržovat ke spokojenosti klienta. -
Stem/Mark
Pro společnost Stem a Stem/Mark zajišťujeme komplexní zpracování zásilek, určených tazatelům pro výzkum trhu. Stem/Mark poskytuje služby v oblasti marketingového výzkumu trhu v nejrůznějších oblastech podnikání jako média, farmacie, cestovní ruch, bankovnictví, státní spáva, internet a další. Realizace těchto zakázek klade vysoké nároky na kompletaci a párování, protože se jedná vesměs o adrsné dokumenty určené do rukou konkrétní osoby. Na výzkumech spolupracujeme se společnostmi Stem a Stem/Mark již od vzniku firmy, která využívá pravidelně i možnosti uspořádat společenskou akci v prostorách Vrtbovské zahrady.